Dag tre!!! Frukost

"Viktnedgången" fortsätter. Jag är lite förvånad. Egentligen väntar jag bara på att den dagen kommer då vågen antingen inte har förändrats eller att jag till och med har "gått upp i vikt". Med tanke på att jag föredrar styrketräning framför kondition för tillfället borde också resultera till en viktökning då muskler väger mer än fett. Idag visade vågen 57,8 kg!! :) Från dag noll är detta en "viktnedgång" på 0.9 kg. Ska bli väldigt intressant att se vad jag väger på onsdag den 13e januari. Då har det gått en vecka från dag noll. Kanske är det även dags att mäta med måttbandet samt fotografera magen lite grann.

Frukost Klockan 09:30

En skål med naturell yoghurt (0,5 % fetthalt), några bitar banan, krossade linfrön, fiberberikade havregryn. Ett knäckebröd med keso (4 % fetthalt) och röd & gul paprika. Två skivor kalkon. Ett löskokt ägg. Ett glas citronvatten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0