Frukost - Dag 24

Frukost Klockan 07:45
En skål med naturell yoghurt och banan, krossade linfrön, fiberberikade havregryn. Ett glas vatten.






Kom precis hem från jobbet. Var inte direkt hungrig men tänkte att det är lika bra att man får i sig någonting. Nu blir det ju ingen mat förrän middag framåt eftermiddagen precis innan jag sticker till jobbet. Blir lite annorlunda rutiner nu. Svårt att hinna med plugg och träning dessa dagar när man jobbar så mycket. Funderade på att prova på att ge mig ut att springa nu på morgonen när jag kom hem. Men det är fortfarande för mörkt. Blev i alla fall en promenad, men jag dokumenterar träningen imorgon istället så får vi se vad jag hinner med. Nu ska jag kanske försöka sova några timmar.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0