Lunch - Dag 25

Lunch Klockan 14:30
Tre kikärtsbiffar med zucchini och ett glas mild vaniljyoghurt (0,5%).




Vet att det inte blev någon stor lunch idag, men det beror på att jag ska äta middag om bara någon timme. Åt ju ingenting till lunch igår och det resulterade till att jag mådde jättedåligt framåt klockan 01:00. Så tänkte att det var bäst att jag fick i mig lite mer idag. Ber om ursäkt för att det blir mycket samma mat hela tiden just nu. Har det tyvärr rätt stressigt så blir mest bara rester eller mer snabblagad mat. Jag hoppas dock snart att saker lugnar ner sig. Hoppas ni står ut med min blogg så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker du är jätteduktig på att laga olika mat. Jag äter väldigt mycket samma saker hela tiden. Mitt ben börjar kännas lite bättre men inte bra så jag får hålla mig borta från hopp och löpning ett tag men det finns ju styrketräning och spinning. Inga ursäkter här inte!

Har gått ner från 59 till 57 på tre veckor jag med och ska försöka fortsätta med ett halvt kilo per vecka i två månader till. Sedan måste jag ju hålle den vikten också.

Gäller att inte ledsna och slarva med maten nu känner jag.

Kämpa på!

2010-01-31 @ 22:29:00
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)Ååh, du verkar jätteduktig! Kommer nog gå bra det här :)Hoppas du snart blir bättre och keep up the good work!

2010-02-01 @ 08:07:46
URL: http://minvagnerattakilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0