Sen frukost

Ja, det blev en väldigt sen frukost. Mina frukosttider varierar väldigt kraftigt. Ibland har det att göra med tidsbrist, men mest handlar det om att jag fortfarande har svårt att äta frukost direkt när jag vaknar. Så det brukar gå några timmar emellan frukost och uppvaknande. Ska försöka bättra mig på detta området. Har redan gjort det i och för sig eftersom jag tidigare inte åt frukost alls. Men eftersom jag anser frukosten vara ett sådan viktigt mål ska jag naturligtvis försöka förbättra mig ytterligare.

Frukost klock 11:00
Ett knäckebröd med ett skivat ägg, kaviar, några klickar citronmajonäs, röd paprika. Ett glas med naturell yoghurt (0,5% fett), krossade linfrön, fiberberikade havregryn och en liten bit banan. Två kalkonskivor. Ett glas citronvatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0