Copy-cats

Den senaste veckan har jag snubblat över tre copy-cats av min blogg - nyss uppstartade! Designen är samma, upplägget samma, bloggadressen/namnet nästan exakt likadant. En av dem är också antingen otroligt lik mig kroppsmässigt eller har snott måtten rakt av. Vet inte riktigt vad jag ska tycka... Bra om människor försöker bli lite mer hälsosamma och jag tycker själv att detta är ett bra koncept om man vill hålla koll på sig själv - men LIIITE kan de väl hitta på själva?? Nåväl. Rätt intressant.

Kommentarer
Postat av: Mia

Märkligt, jag letade nämligen runt en del innan jag hittade din blogg och alla jag hittade då var folk med övervikt som vill ner 30 kg typ. Jag vill som du gå ner från en lite tjockare normalvikt till en snyggare normalvikt. Ikväll ska jag ut och äta på ett ställe som är känt för sina efterätter så vi får se hur det går.

2010-02-05 @ 22:10:55
Postat av: Anonym

Ja, jag tyckte oxå det var väldigt märkligt. Hoppas du får en trevlig kväll. Och kom ihåg att det är viktigt att man unnar sig själv något oxå :)

2010-02-05 @ 22:46:27
URL: http://minvagnerattakilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0