Sammanfattning

Hejsan!
Ja, jag har varit borta i en evighet :) Har suttit inlåst större delen av tiden med en stor tenta (ca lika många böcker att plöja igenom som det fanns dagar kvar till tentan). Så det säger sig självt att den här bloggen liksom mat och träning inte riktigt har funnits i fokus. Hade tänkt att jag skulle försöka lägga ut allt exakt vad jag har ätit som jag brukar, men det skulle ta så himla lång tid och jag skulle aldrig komma ikapp med bloggen. Men jag ska försöka sammanfatta det hela lite.

Träningen har legat på mellan 30-60 min rask promenad varje dag.

Frukosten har bestått av det vanliga: mackor, yoghurt och frukt.

Luncherna har huvudsakligen varierat mellan gröt och sallader. (Förutom dag 41 då jag åt chilli med ris och sallad.

Middagen bestod dag 38 av pannkakor och en pizzaslice. Drack även cola.

Vet att jag vid några dagar har ätit kladdkakemuffins samt chokladglass.

Dag 39 var jag på bröllop och middagen bestod av trerätters inom den kinesiska kulturen.

Dag 40 middag var pasta och falukorv.

Middag dag 41 var pasta och bacon.

Middag dag 42 var linssoppa.


Så... Bättre sammanfattning kan jag nog inte ge er :) Nu är tentan över och mitt liv kan vara lite lugnare ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0