Dag 7 - Sanningens ögonblick

Idag har det gått en vecka från dag noll. Vågen tycks ha bestämt sig för att stanna på siffran 57,4 kg för tillfället. Så en viktnedgång på 1.3 kg. Faktiskt bättre än förväntat så jag är nöjd :) Dock har vi en lång väg kvar innan målvikten är nådd. Har mätt midjemåttet oxå och det står på 71 cm. Så en centimeter är förlorad. Alltid något :) Kom på att jag egentligen borde mätta min största del på magen oxå, men tänkte inte på detta dag noll. Får kanske lägga in det måttet i morgon eller nåt. Men ja, det var mitt resultat och till det några bilder:




Kan nog inte säga att det syns någon större förändring än, men den dagen kommer kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0