Den 8e jan - Träning

Dagens träning

Lite armar:
Biceps, 20 upprepningar med två stycken 2,5 kg hantlar.
Axlar, 30 upprepningar med två stycken 1,5 kg hantlar.
Triceps, 15 upprepningar med två stycken 1,5 kg hantlar.


Lite mage:
10 "full chrunches".
25 "rullningar" med ab wheel.

Lite kondition:
45 min rask promenad.
5 min hopprep.

Lite rumpa:
30 st utfall.

Personligen älskar jag min rumpa. Det finns inget bättre än stora rumpor! Svårt att lägga upp bilder dock ;) Om ni klickar på bilderna blir rumpan ÄNNU större ;p


Men att träna den lite grann för att hålla kvar en fin form på den skadar ju inte :) Tyvärr har jag rätt svårt för att träna baken och benen då mina knän ställer till en hel del bekymmer (har en typ av sjukdom som gör att det mesta gör ont). But.... I like big butts ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker du är!

2011-10-27 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0