Dag 6

Hej kära bloggläsare!

Förlåt för dålig uppdatering idag. Har haft en superstressig dag med inte en sekund ledigt mellan klockan 06 fram tills nu... Så hann tyvärr inte med att varken väga mig eller att fotografera den mesta av maten som jag har ätit idag. Men så här blev min mat o träningsdag iaf:


Frukost Klockan 07:30
En skål med naturell yoghurt (0,5 % fetthalt), några bitar banan, krossade linfrön, fiberberikade havregryn. Ett knäckebröd med keso (4 % fetthalt) och röd paprika. En halv blodgrapefrukt. Två glas citronvatten.




Lunch Klockan 11:30
Liten fullkorns-sub med skagenröra, grönsallad, tomat, gurkar, citron, dill. Bulgursallad med ruccola, fetaost, rödlök, tomat, lite vitlöksdressing. En mineralvatten citron (33 cl).


Middag Klockan 17:05
Köttfärsås med fetaost (rester från förrgår) med baby bladspenat. Ett glas naturell yoghurt (0,5 %). Två glas citronvatten.


Mellanmål Klockan 19:00
En satsumas. Ett glas vatten.


Träning idag har det inte riktigt funnits plats för det, men 30 min rask promenad fick jag ändå in :)


Bättre dag imorgon får det bli med både mat o träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0