Träning - Dag 20

Har varit på möte angående träningen på Nordic Club. Verkar vara ett bra och trevligt ställe. Killen jag pratade med höll dock på och pratade om medlemskap hela tiden och lade inte alls vikten vid det intensivprogrammet som jag ville köra. Men när jag frågade fick jag veta mer om det också. Som sagt, allt verkar bra. Jag har dock inte råd med kostnaden. Medlemskapet kostar över 300 kr i månaden (plus en uppstartsavgift på 500kr) och intensivprogrammet MINSKA med egen personlig tränare (då att man gjorde egen hemma träning, inte tillsammans med PTn) skulle kosta strax under femtusen. Egentligen ett bra pris men fortfarande inga pengar jag äger. Blir till att fortsätta med egen träning samt enstaka squashpass och eventuellt några gruppträningspass via studentträning. Jag håller på att tillsammans med några kompisar starta upp en dansgrupp där vi ska göra koreografi och sådant tillsammans. Så vi får väl se om vi får igenom det - blir det lite mer konditionstränings på det sättet oxå :)

Dagens träning:

* 45 min rask promenad.
* Raka chrunches, 30 repetitioner.

* 20 "rullningar" med ab wheel.
* Höftlyft, 20 repetitioner.
* Biceps, 20 upprepningar med två stycken 2,5 kg hantlar.
* Triceps, 30 upprepningar med två stycken 1,5 kg hantlar.
* Axlar (flaxa med armarna), 15 upprepningar med två stycken 1,5 kg hantlar.
* L-benlyft, 20 repetitioner.
* Sidolyft, 20 repetioner på varje sida.
* Sneda chrunches med kombinerad cykling, 20 repetitioner.


http://www.muscles.se/wp-content/uploads/2007/10/styrketraning-och-brostcanc.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0