Träning - Dag femton

Dagens träning:


* 45 min squash
* Raka chrunches, 20 repetioner.
* Höftlyft, 20 repetioner.
* Biceps, 15 upprepningar med två stycken 2,5 kg hantlar.
* Triceps, 15 upprepningar med två stycken 1,5 kg hantlar.


Fick hem en lapp från Nordic Club i brevlådan. Har inte tränat med dem innan, men de sökte folk till ett individuellt 8 veckors intensivprogram för dem som önskar gå ner i vikt. Är det någon som vet om dem är bra? Jag gjorde en intresseanmälan i alla fall. Men det var begränsat med platser så vi får väl se om de hör av sig. Hade varit kul att få en PT (personlig tränare). :)

Sen fick jag hem papper från vårruset också. Har sprunget nu de senaste åren (5 km). Dock inte senaste året (då promenaderade jag i rask takt i stället. Var sjuk så ville inte anstränga mig för mycket). Brukar köra det ihop med en kompis, men tror inte att vi kommer kunna göra det tillsammans i år. Får se om jag hittar någon annan i stan som har lust att köra det med mig :) Är en rätt rolig tillställning, eller vad tycker ni? Har ni provat det? Ska ni springa det i år?


http://toolbox.svenskidrott.se/Downloads/27781/pics/v%C3%A5rruset_07.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0