Work it!

Veckans träning är avklarad! Och jag är rätt stolt :) Inte första gången jag har tränat så här mycket, men första gången under 2011 så här långt. Under vecka 6 har jag kört väldigt varierad träning med både BodyPump, BodyBalance, Box, Stripaerobic, Gym, Zumba, MojoYoga, Aeorobic, Core, och Jogging. Jag har fått ihop strax över 10h träningstimmar och räknar jag med mina PowerWalks som jag kör nästan varje dag så blir det några timmar till på det. Jag har lagt in i alla fall en vilodag. Har varit en otroligt rolig vecka där jag har jobbat med att utmana mig själv. Ett stort plus är alla de roliga människorna jag får umgås med under mina träningspass (nog huvudsakliga anledningen att jag går dit - för att umgås).

Ska lugna ner mig lite under nästa vecka. Har en deadline på fredag och det är ont om tid till att få allt att gå ihop. Vet dessutom om att jag inte borde träna så här mycket varje vecka. Ska försöka att inte överstiga sju timmar veckan så att det blir någon balans på det hela. Men kul är det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0