27/6 2011 Måndag

Kommer inte bli riktigt lika många bilder lika ofta och inget uppdelande av kategorier i ätandet. Detta på grund av att jag äter mat ofta på jobbet och att jag inte har lust att dra fram kameran då samt att uppdelningen är tidskrävande. Hoppas det ger lite till er läsare så som jag i fortsättningen kommer redovisa matintag och träning.

Måndag
Dryck:

* 1½ glas läsk
* Vatten

Mat:
* Ett glas smaksatt yoghurt.
* 150 gr lösgodis
* Hemmagjord sashimi (rå lax) med lämpliga tillbehör (soja, wasabi, ingefära)
* Mozarellasallad och ½ glas smaksatt yoghurt.
* Jordgubbstårta
* Tre mackor grekiskt lantbröd med keso och rödlök

Träning:
* 27 min jogging. Hastighet:10.95 km/h. Distans: 4.85 km = 4494 steg. Förbränning: 11.19 gFAT och 179.09 kcal.
* 35 min gym. Tränade mest mage och armar.


Hemmagjord sashimi (Delad med pojkvän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0